Shop Mobile More Submit  Join Login
Mystery Shack Inc. by itsaaudra Mystery Shack Inc. by itsaaudra
My submission for a T-shirt design contest over at WeLoveFine. :3


:la:VOTE NOW::la:

[link]
Add a Comment:
 
:icongir-5-life:
Gir-5-life Featured By Owner May 4, 2015
Grunkle stan is regretting some life choices. :)
Reply
:icon12luigi:
12luigi Featured By Owner Jan 3, 2014  Hobbyist Digital Artist
lol stan is vilma XD
Reply
:iconunlverse:
UNlVERSE Featured By Owner Dec 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
Grunkle Stan, what was the Great Depression of YOUR life?
Reply
:iconbigmacsama:
BigMacSama Featured By Owner Jun 27, 2013
LOL!
Reply
:icontartoon-man94:
TaRtOoN-Man94 Featured By Owner May 29, 2013
Jinkies
Reply
:iconhunghost:
HunGhost Featured By Owner May 7, 2013
What's funny is that Wendy's actress played Velma in the live action movies!
Reply
:iconitsaaudra:
itsaaudra Featured By Owner May 7, 2013  Hobbyist General Artist
WHOA WHAT
Reply
:iconhunghost:
HunGhost Featured By Owner May 13, 2013
Her English voice actress, Linda Cardellini
Reply
:iconitsaaudra:
itsaaudra Featured By Owner May 13, 2013  Hobbyist General Artist
Holy poop. Had no clue.
Reply
:icontigerstar12356:
Tigerstar12356 Featured By Owner Mar 12, 2013  Student Digital Artist
This is going in my favs....
-Click-
Sorry this art is to epic to add sorry.
Lol Kidding!
But really, Nice =D
Reply
:iconthecommonchaos:
thecommonchaos Featured By Owner Mar 6, 2013  Student Digital Artist
I really love this
Reply
:iconwolfgirl1033:
WolfGirl1033 Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
lol Stan is Velma
Reply
:iconcheezyme123:
cheezyme123 Featured By Owner Feb 16, 2013  Student Filmographer
THIS IS PERF
Reply
:iconmabelnoplz:
MabelNoplz Featured By Owner Feb 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
:iconletteriplz: :iconloveitplz: :iconlettertplz::iconletterhplz::iconletteriplz::iconlettersplz:
Reply
:iconpunks-little-alien:
punks-little-alien Featured By Owner Feb 14, 2013  Hobbyist Artist
I like how you made Wendy as Daphne and Dipper as Fred since we all know that story.
Reply
:iconthefarcaspaul:
TheFarcasPaul Featured By Owner Feb 14, 2013  Hobbyist General Artist
Dafuq grunkle stan?
Anyway you'll get my vote
Reply
:iconblackcelty:
BlackCelty Featured By Owner Feb 13, 2013  Hobbyist Writer
i voted for you!
Reply
:iconk-el-amrani:
K-El-Amrani Featured By Owner Feb 13, 2013  Student Digital Artist
This is absolute gold. Grunkle Stan as Velma totally makes this.
Reply
:iconironbloodaika:
IronBloodAika Featured By Owner Feb 13, 2013
Liked and posted this sucker on Facebook! :D
Reply
:iconitsaaudra:
itsaaudra Featured By Owner Feb 13, 2013  Hobbyist General Artist
Awwwwyeah<3 :D
Reply
:iconironbloodaika:
IronBloodAika Featured By Owner Feb 13, 2013
Does that help? :3
Reply
:iconitsaaudra:
itsaaudra Featured By Owner Feb 13, 2013  Hobbyist General Artist
Yus ^w^
Reply
:iconironbloodaika:
IronBloodAika Featured By Owner Feb 13, 2013
:D
Reply
:icontoxic4820:
toxic4820 Featured By Owner Jan 27, 2013  Hobbyist Artist
ROTF LOL SO AWESOME
Reply
:iconrockergirl1122334455:
RockerGirl1122334455 Featured By Owner Jan 18, 2013  Student Digital Artist
nice :)
Reply
:iconbellberrystar:
bellberrystar Featured By Owner Jan 17, 2013
Uncle Stan as Velma! That's great!
Reply
:iconaustriassoul:
austriassoul Featured By Owner Jan 14, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:D
Reply
:iconfanfics4ever:
fanfics4ever Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist General Artist
ok, this is more akward than the other one based on the scooby-doo gang!
Reply
:iconblackcelty:
BlackCelty Featured By Owner Jan 8, 2013  Hobbyist Writer
nice
Reply
:iconthefailmaster:
thefailmaster Featured By Owner Jan 8, 2013  Hobbyist Writer
Mabel as Scooby is beyond adorable, also, Wendy makes a very good Daphne.
Reply
:iconpyroraptor42:
Pyroraptor42 Featured By Owner Jan 8, 2013
lol Mabel and Grunkle Stan
Reply
:iconnenogirlygirl:
nenogirlygirl Featured By Owner Jan 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
LOOOOOOOOOOOOOOL THIS...THIS IS JUST GENIUS
Reply
:iconsandwichdelta:
SandwichDelta Featured By Owner Jan 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
Stan's outfit.

I'm dying.
Reply
:icontoplak666:
toplak666 Featured By Owner Jan 8, 2013
Hahahaa! This is epic! Faved. ^^ Can't wait for new episodes to come out.
Reply
:iconhippiechick144:
Hippiechick144 Featured By Owner Jan 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
OMG LOL!!!!
Stan...you just...too much... :iconimdeadplz:
Reply
:iconfmabbn:
fmabbn Featured By Owner Jan 8, 2013  Hobbyist Writer
omg stan... that color is not good for you :sprint:
Reply
:iconkinswaous:
Kinswaous Featured By Owner Jan 8, 2013
Stan as...AH! MY EYES!!
Reply
:iconthaxxmienxx:
thaXXMienXX Featured By Owner Jan 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
LOL Uncle Stan! :lmao:
Reply
:iconbossman12:
bossman12 Featured By Owner Jan 7, 2013   Traditional Artist
Grunkle stan as velma, I have never laughed as hard in my life.

Wendy as Daphne, HHHHhot!
Reply
:iconplcthecd:
PLCTheCd Featured By Owner Jan 7, 2013
I'll admit that's pretty funny!
Reply
:iconsociokatz:
SocioKatz Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
Oh Mabel XD
Reply
:icondanielinitax:
Danielinitax Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
OMGODNESS THIS IS SO FUNNY X,DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
This scored.. AMAZING ART


I NEEEEEEEEEEEAAAAAAAATTT <3333
Reply
:iconrofl8copter:
Rofl8copter Featured By Owner Jan 7, 2013
YESYESYESYESYESYESYESYESYES...I keep throwing my money at the screen and its not working
Reply
:iconcatlover34570:
catlover34570 Featured By Owner Jan 7, 2013  Student Filmographer
OH YUSSSS! All it needs is..... SLENDY! :iconslendythrustplz:
Reply
:iconnanabuns:
Nanabuns Featured By Owner Jan 7, 2013  Student Digital Artist
ah this is awesome :la:

good luck in the contest!
Reply
:iconkikiwashereagain:
KikiwasHEREagain Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist
OMG YESSS JUUST ZSFJAS<>FJKSF YES!!!! HAHA I CANT BREATH THIS IS JUST AmAZING!!
Reply
:iconkindcritic:
KindCritic Featured By Owner Jan 7, 2013  Student Writer
Clever! XD
Reply
:iconmaddyfae:
Maddyfae Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
:rofl:
Reply
:icontohruonigrihonda865:
TohruOnigriHonda865 Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
OH MY GOD. YESSSSS.
Reply
:iconmastervir:
MasterVir Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist Photographer
Stan as Velma makes this epically hilarious.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 2000 × 2000




Details

Submitted on
January 7, 2013
Image Size
1.4 MB
Resolution
2000×2000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,779
Favourites
269 (who?)
Comments
50
Downloads
37
×